بهائی چه خبر؟

« بر سر رو بهکان شیر نری می آید »

بهائی چه خبر؟

« بر سر رو بهکان شیر نری می آید »

اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم
بهائی چه خبر؟

به بابیان و بهائیان و جوانان ایران و نسل جدیدی که از تاریخ پیدایش بهائیگری اطلاع دقیقی ندارند تقدیم میشود.

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله موقع شهادت فرمودند: «... انا خاتم النبیین و اکرم النبیین علی الله عزو جل ...» من خاتم پیامبران و گرامی ترین آنان نزد خدا هستم. خاتمیت .

مستبصرین چه میگویند؟1

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ

این هم معنای آزادی !!!!!

انصافا با مطالعه کتاب زیبا و روان سایه شوم خیلی از حقایق برای انسان روشن می شود و دستهای پشت پرده بهائیت نمایان می گردد خانم مهناز افشار در صفحه 25 این کتاب می نویسد :


" حسابی حالم گرفت هر نوزده روز ضیافت داشتیم و همیشه همان آدم ها و همیشه همان مطالب تکرار می شد به حدی خسته کننده بود که دلم می خواست مریض شوم و در ضیافت شرکت نکنم تا عذرم موجه باشد .........

شرکت در ضیافت برای همه بهاییان اجباری بود اگر کسی شرکت نمی کرد این را به حساب بی ایمانی او می گذاشتند و کسی که در بین بهاییان به بی ایمانی معروف شود هر تهمت و افترایی به او می چسبد و به حدی او را محاکمه می کنند که توان مقاومت از دست داده و حاضر می شود اجبارا جلسات را شرکت کند به شرطی که از هجوم سوالات تشکیلات نجات یابد"

سوال : این آزادی که رهبران بهائی اینقدر دم از آن می زنند و گوش فلک را پرکرده اند این است این که از صد اسارت بدتر است اینطور نیست ؟ آیا کسب معنویت هم اجباری است ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی