بهائی چه خبر؟

« بر سر رو بهکان شیر نری می آید »

بهائی چه خبر؟

« بر سر رو بهکان شیر نری می آید »

اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم
بهائی چه خبر؟

به بابیان و بهائیان و جوانان ایران و نسل جدیدی که از تاریخ پیدایش بهائیگری اطلاع دقیقی ندارند تقدیم میشود.

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله موقع شهادت فرمودند: «... انا خاتم النبیین و اکرم النبیین علی الله عزو جل ...» من خاتم پیامبران و گرامی ترین آنان نزد خدا هستم. خاتمیت .

وطن فروشی بهائیان

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

از حرفهائی که بهائیان خیلی آن را تکرار می کنند و دائما آن را فریاد می زنند این است که سرزمین مقدس ایران در دست رژیم غاصب روحانیها غصب شده و ما نمی توانیم در سرزمین مقدسمان بمانیم و ما ایران را دوست داریم و. نمی توانیم ببینیم ایرانیان زیر سلطه باشند .

این فریادی است که دائما در شبکه های ماهواره ای آنان به گوش می رسد .می گویند ما طاقت نداریم ببینیم ایرانیان ارامش نداشته باشند ایرانیان چرا باید در زیر چنگال دژخیمان باشند . رهبران ما برای آزادی ایرانیان تلاشها کرده اند و ما شهدایی تقدیم کرده ایم و به ملکوت ابهی نثار کرده ایم " ما ایران را دوست داریم ".......
اما این ایران دوستی فقط حرف و لقلقه زبان است چونکه رهبران این فرقه کاری جز فروش ایران به ثمن بخس برای رسیدن به اهداف دنیایی پست خود نداشته اند به این عبارات دقت کنید :

1- حسینعلی نوری : خدایا امپراطور ژرژپنجم را تایید فرما!

2- عباس افندی : ای امریکائیان برای منفعت خود چاه های نفت ایران را دریابید و به سوی آن بشتابید!! 

3- بخاطر کمک به سپاهیان انگلیس در فلسطین عبدالبها لقب سر دریافت می کند! 

سوالات واضح است : به چه قیمتی ایران عزیز را فروختند ؟ ایا معادن نفت ایران حق آمریکائیان است ؟ ژرژ پنجم چه خدوتی به ایرانیان کرده که در حق او دعا باید کرد ؟ چه خیری از روس و انگلیس به ایران رسیده جز غارت و چپاول اموال عمومی مردم که مستحق این همه محبت بهائیان هستند ؟ آیا این معنای ایران دوستی است ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی