بهائی چه خبر؟

« بر سر رو بهکان شیر نری می آید »

بهائی چه خبر؟

« بر سر رو بهکان شیر نری می آید »

اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم
بهائی چه خبر؟

به بابیان و بهائیان و جوانان ایران و نسل جدیدی که از تاریخ پیدایش بهائیگری اطلاع دقیقی ندارند تقدیم میشود.

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله موقع شهادت فرمودند: «... انا خاتم النبیین و اکرم النبیین علی الله عزو جل ...» من خاتم پیامبران و گرامی ترین آنان نزد خدا هستم. خاتمیت .

تبلیغ بهائیت در اسرائیل ممنوع است

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ق.ظ
بهائیان نمیتوانند  در اسرائیل تبلیغ  بکنند  و یهودی هایی که در اسرائیل هستند حق بهائی شدن را ندارند البته رژیم غاصب اسرائیل  شهروندان یهودی را مجبور به ماندن بر سر دین خود نکرده است، بلکه حق تبلیغ را از بهائیان در اسرائیل گرفته است.دو نفر یهودی که در نزدیکی بیت العدل در شهر حیفا زندگی می کنند؛ کنجکاو شده بودند که باغ و ساختمان بیت العدل را ببینند.

  





  آنان پی برده بودند که باغ بهائیان به آن ساختمان هایی که دیده میشود ختم نمی شود وچند طبقه  هم در زیر آن باغ ساخته شده که دیدن آن برای غیر بهائی ممنوع است.

این دونفر برای دسترسی به زیرزمین مجبور شدند با انجمن بهائیان تماس گرفته و به آنها بگویند که می خواهند بهائی شوند، اما پس از آنکه یک کارشناس بهائی وارد منزل آنان شد گفت: به دلیل اینکه شما اسرائیلی هستید نمی توانید بهائی شوید و وقتی دلیلش را پرسیدند جواب داد: چون بهاء الله گفته است.

سوال:

اگر بهائیت یک دین بر حق است وبهترین راه است، همه را یکسان می داند و همه انسان ها باید برای تکامل بهایی شوند پس چرا اسرائیلی ها به هیچ وجه نمی توانند بهائی شوند؟

پس معلوم می شود که بهائیان از ترس اسرائیل حق ندارد در آن منطقه تبلیغ کنند مگر می شود خداوند دینی را بعنوان بهترین راه تکامل به مردم عرضه کند و سپس عده ای را از این راه منع کند؟

اگر بهائیت بهترین راه رسیدن به خداست پس همه باید بهائی شوند و استثناء هم ندارد. اگر هم دین یهود بهتر است پس چرا بهائیان از بیت العدل  تبلیغ بهائیت میکنند؟(1)


(1)سایت حقیقت بهائیت

نظرات  (۱)

  • سروش شهباز نسب
  • سلام
    در دو خط اخری هم بهایت و هم یهود رد شده هست
    بله هر دو دین نقض هستند
    به منم سر بزن
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون ازینکه سرزدی سروش خان خوشحال شدم
    موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی